maandag 4 april 2011

Beauty Tag! [verzorging] #1


Het leek me leuk om een beautytag te doen, zodat jullie dan gelijk wat meer over mijn ''verzorgingsroutine'' weten. Ik ben nog maar net begonnen met bloggen, dus dan is het wel leuk om een beetje te weten welke producten ik op dit moment gebruik. Mijn blog gaat trouwens niet alleen over beauty, eigenlijk een beetje over alles wat girly girls leuk vinden! Vandaar natuurlijk ook de naam. Als je deze tag wilt overnomen vind ik dat goed, heel leuk trouwens! Ik heb deze tag van: http://paulinepunt.blogspot.com/2011/03/beauty-tag.html. Ik was een beetje aan het googl'en naar een leuke tag en toen kwam ik deze tegen! Ik ga de tag in delen doen, deze keer doe ik verzorging. Volgende week doe ik make-up. 

Huidverzorging:

1. Hoe vaak was je je gezicht?
Twee keer per dag, 's morgens en 's avonds.

2. Welk huidtype heb je?
Ik heb een droge/normale huid. Soms is mijn huid erg droog, en soms is mijn huid ''normaal''. Ik heb dus geen heel erg droge huid.

3. Welke facewash gebruik je op dit moment?
Nivea Visage Young. Wanneer die op is koop ik wel een andere, weet nog niet welke. Maar hij is innidigival bijna op.
4. Scrub je je gezicht?
Ja, een keer in de week.

5. Met welke scrub scrub je je gezicht?
Dat is heel verschillend, soms eentje van de Hema, soms eentje van Garnier, en soms ook met die van Dr. van der Hoog. 
6. Welke moisturizer gebruik je?
Eerst gebruikte ik er eentje van Clinique, maar die is op. Nu gebruik ik er eentje van Biodermal, alleen die is ook bijna op en er zit geen spf in, en aangezien de zon erg schijnt nu, moet ik dat wel hebben! Dus ik moet maar snel even een nieuwe gaan kopen. Van veel moisturizers krijg ik trouwens ''uitslag'' meestal van de ''goedkopere'' merken. Erg vervelend! 

7. Heb je sproetjes?
Ja, alleen in de zomer. Vroeger had ik er best veel, maar nu maar heel weinig. En als ik make-up op heb, zie je ze nauwelijks.

8. Gebruik je een oogcrème?
Nee, maar ik ben er wel nieuwsgierig naar. Dus ik ga maar eens even kijken in de winkel waar het nou precies voor is, en dan misschien kopen om te testen! 

9. Heb je vaak onzuiverheden in je gezicht?
Ja, niet heel veel, maar zo af en toe verschijnt er een puistje....... Nu heb ik er denk ik 2. 

10. Hoe vaak onthaar je je gezicht?
Mijn wenkbrauwen epileer ik een keer per week. 

Dit was de verzorgingstag! Volgende maandag komt de make-up tag. Het is namelijk een erg lange tag, dus ik wil hem in bepaalde onderwerpen doen. Deze keer dus verzorging! 
Wat is jouw verzorgingroutine? Vertel het bij de reacties! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten