maandag 4 april 2011

Picture time!

Aangezien ik pas sinds gister officieel ben begonnen met bloggen, weten jullie eigenlijk helemaal niet hoe ik 'er uit zie'. Natuurlijk snap ik dat je wel nieuwsgierig bent, dat ben ik namelijk zelf ook altijd wanneer ik een blog net ken! In dit artikel ga ik je gewoon een paar foto's van mijzelf laten zien, zodat jullie dus weten hoe ik er nou uit zie!
Oké, eerste foto. Deze foto is ongeveer 2 weken geleden gemaakt. 
Deze foto is 2 of 3 maanden geleden gemaakt. Ik was op een strandje in Centerparcs, echt een hele leuke plek om foto's te maken! Ook het zonnetje scheen, maar het was wel winter (?) 

Dit waren dan 2 foto's. Ik heb er wel meer natuurlijk, maar opeens deed blogspot het niet meer! Toch zijn het 2 foto's, en dat is eigenlijk ook wel genoeg. Woensdag dan gaat mijn eerste video online, en dat word een 'introductie filmpje' voor mijn blog! Ik ben erg benieuwd hoe het filmpje gaat worden. Dat word namelijk mijn eerste beauty filmpje op YouTube. Nou ja, mijn eerste beautykanaal dan, eerste tutorials en review (die gaan komen) etc. Dus ik zie jullie wednesday!   

3 opmerkingen:

  1. Wowwww, jij ziet er echt knap uit :bloos: je hebt zo'n lief lachje :P (sorry beetje rare reactie :P)
    Maar je layout, ziet er zo snoezig uit..
    (oke ik doe op dit moment een beetje eng :))
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij mooie blonde haren zeg!

    BeantwoordenVerwijderen