vrijdag 1 april 2011

Nieuwe lay-out? Ja!

Een week geleden was mijn eerste artikel, ik had toen gezegd dat ik gelijk ging bloggen, maar dat heb ik niet gedaan! Ik heb aan de lay-out gewerkt, en ik heb gewoon ook nog eventjes gewacht. Nu eindelijk is de lay-out klaar. Ik moet nog een paar dingen doen, die ik je nu ga vertellen:
1. De pagina's. Ik moet daar nog stukjes in gaan schrijven (bijvoorbeeld een stukje over mij!).
2. Een YT-account maken voor filmpjes.
3. Nog een soort van ''vast schema'' maken van wat soort artikelen wanneer komen. Bijv. elke zaterdag een filmpje, of elke woensdag een filmpje. Ik denk dat het woensdag word! 
4. Natuurlijk nog bezoeksters krijgen!
Ik ga mijn best doen om dit voor elkaar te krijgen, wanneer het zover is geef ik jullie een link naar het YT-account! Ik doe mijn best om zo snel mogelijk te gaan bloggen, maar eerst wil ik echt ''ales op orde hebben''. Ik weet niet waarom, dat vind ik gewoon fijner! Dan kijk ik met trots naar de blog die ik gemaakt heb!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten