zondag 3 april 2011

Let's get personal sunday! #1

Hoi meiden, vrijdag deed ik even een update. Ik ben nog druk met de blog bezig, maar nu is het eindelijk zover: Ik begin officieel met bloggen! Ik heb al een stukje bij ''About the site'' geschreven, en daar heb ik het schema gezet. Op zondag doe ik een persoonlijk artikel, en aangezien het zondag is...... Is hier de Let's get personal sunday #1! Dit is bedoeld om je een beetje up to date te houden van mijn blogleven, en een klein beetje van mijn echte leven. Ik ben echt blij dat ik de stap heb gezet een blog te beginnen. Ik dacht eerst ''Zou het wel leuk zijn? Zouden andere het wel leuk vinden?''. Ik heb nu nog maar heel weinig bezoekers, maar elke blog begint zonder bezoekers, dus dat komt wel goed! Het gaat verder goed met mij, het is nu lekker zondag (nou ja, lekker... Ik heb nog een hele stapel huiswerk te doen!) en ik ben leuk een artikel aan het typen voor mijn blog! Het schema is trouwens een vast schema, en dat betekent dat wat er op staat dat dat zeker komt, en er dus vaak ook nog extra-artikelen komen! Wanneer ik het dus niet zo druk heb, en lekker veel inspiratie heb, zou het dus zomaar kunnen dat er opeens 2 artikelen per dag online komen! Stel: Ik heb het wel erg druk, dan komen de artikelen van het schema alleen online. Maar dat merk je vanzelf! Nou, dit was dan de eerste Let's get personal sunday! Even een update voor jullie, en morgen komt er een leuke beauty tag online. Ik moet nu echt aan mijn huiswerk...... Doei, meiden! Dit was het persoonlijke artikeltje voor jullie. Happy sunday! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten