donderdag 7 april 2011

Sunshine! + update




Yeah! De zon schijnt weer. Ik vond deze foto (make up loze foto helaas....) terug, en dacht: Ik ga eens een artikel over de zon schrijven + een update en uitleg van de weinige artikelen . Maar even over de zon.......  Ik zelf ben gek op de zon en de zomer, en ik heb een vreselijk hekel aan de winter. Maar dit is voor iedereen anders natuurlijk!


Waarom geen artikel gister en morgen?  Je hebt misschien gemerkt dat er gister geen artikel online is gekomen. Dat klopt. Morgen komt er ook geen een online, helaas. Ik ben heel de dag weg. Maar, ik heb ook nog goed nieuws: Zaterdag ga ik lekker shoppen, dus dan komt er een shoplog! En natuurlijk ook een review. Ik ga innidigival de Catrice Photo Finish Foundation kopen. Deze foundation sprak me gelijk al aan toen ik hem zag! Dus ik hoop dat die er is. Bij mij in de kruidvat innidigival niet. Dus als ik hem heb [waar ik wel van uit ga] komt er een review van! Nou, dat was mijn update dan. Sorry dat het even zo moet, maar dit is echt een drukke week! Innidigival, zaterdag komt er een shoplog! Heel veel liefs, Michelle.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten